ماموریت ویژه بازرسان بهداشت

۰۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰ کد : ۲۲۰۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به بازگشایی  مدارس و اهمیت رعایت موازین بهداشتی، کلیه اماکن آموزشی ضمن مکلف شدن به انجام امور ایمنی باید نهایت همکاری را با بازرسان بهداشتی داشته باشند.
ماموریت ویژه بازرسان بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان بیان کرد: مدارسی که از حضور و ورود بازرسان بهداشتی که کارت شناسایی دارند جلوگیری کنند، مشمول برخورد قانونی خواهند بود.

وی افزود: مسئولیت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس با مدیر است و در صورت مشاهده هرگونه سهل‌انگاری باید پاسخگو باشد.

اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور معلمان  بدون استفاده از ماسک در کلاس‌های درس ممنوع است و بازرسان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مرکزی در صورت مشاهده افراد متخلف باید به مدیر مدرسه اعلام کنند تا با آنان برخورد اداری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: همچنین بازرسان بهداشتی این استان باید با همراه داشتن کارت شناسایی از مهدهای کودک استان بازدید کرده و جلوگیری از ورود آنان تخلف آشکار است.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، خمین و ساوه باید فهرستی از بازرسان محیط را به آموزش و پرورش استان اعلام کنند و این اسامی در اختیار مدارس قرار گیرد تا در صورت مراجعه آنان با استفاده از کارت شناسایی بستر بازرسی میدانی مهیا باشد.

وی در پایان به شیوع جدید نوع جهش یافته آفریقایی کرونا هم اشاره کرد و گفت: این سویه جدید نگرانی‌هایی را برای جامعه بین‌الملل از جمله ایران ایجاد کرده و این نگرانی باید برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به مردم منعکس شود.


( ۱ )

نظر شما :