پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز حسابدار

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۲۲۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۱
دکتر سید محمد جمالیان گفت: نقش حسابدار و حسابداری در رسیدن به توسعه و پیشرفت، محوری و غیرقابل انکار است.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز حسابدار

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: نقش اصلی حسابداری برای سازمان ها و کسب و کارها، تامین و ارائه اطلاعات مالی برای مدیران می باشد که این اطلاعات برای مدیران، سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان سازمان مهم می باشند.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

حسابداری سیستمی است که در آن فرایند‌هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات، طبقه‌بندی داده‌ها، ثبت و تهیه گزارشات مربوط به‌ آن‌ها انجام می‌شود تا مدیران و تصمیم‌گیرندگان نهایی بتوانند به‌راحتی از این داده‌ها استفاده کنند.

همین تعریف گویا و بیانگر اهمیت و جایگاه حسابداری و حسابدار است، پیشرفت و توسعه ی یک شرکت یا سازمان به چگونگی و صحت اطلاعات بستگی دارد.

اطلاعات به دست آمده از جریان های مالی، درآمدها، سود و زیان و مالیات شرکت را دسته بندی نموده و آنها را در اختیار مدیران شرکت و سایر ذینفعان قرار می دهد و با توجه به این موضوع می توان گفت که صحت اطلاعات جمع آوری شده دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد زیرا تصمیمات و رویکردهای بعدی سازمان با توجه به این اطلاعات اخذ می گردد.

در دانشگاه علوم پزشکی اراک هم که هدف والایی در سر دارد و قصد دارد در آینده نه چندان دور به یکی از قطب های حوزه پزشکی در سطح منطقه، کشور و حتی خاورمیانه تبدیل شود، خرسندیم که همکارانی ماهر و دلسوز را کنارمان حس می کنیم و کمک زیادی به رسیدن به اهداف خرد و کلان مجموعه بهداشت و درمان می کنند.

در پایان اینجانب برخود لازم می دانم تا ضمن قدردانی مجدد از تلاش و مساعی کلیه همکاران محترم و پر تلاش امور مالی و حسابداری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در تمامی واحدها، بیمارستانها، شبکه های بهداشت و درمان و... تبریکات صمیمانه خویش را حضور آنان ابراز داشته و توفیقات روز افزون همه عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم و از خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک

۱۵ آذر ۱۴۰۰


نظر شما :