مردم قدردان زحمات پرستاران هستند

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۴ کد : ۲۲۲۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امسال برای قدردانی از زحمات پرستاران، هفته مدافعان سلامت با برنامه های مختلف برگزار خواهد شد.
مردم قدردان زحمات پرستاران هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه بیان کرد: مردم قدردان زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت به خصوص پرستاران به ویژه زحمات آنان در دوران کرونا هستند.

وی افزود: به جای مراسم روز پرستار که هر ساله همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برگزار می شد مقرر شد، هفته ای با این نام و از تاریخ 17 آذرماه لغایت بیست و سوم با محوریت تجلیل و تقدیر از زحمات پرستاران برگزار که مهمترین آنها  عبارتند از حضور در مزار گلزار شهدا، افتتاح نمایشگاه عکس دستاوردهای دانشگاه و زحمات پرستاران در دوران کرونا در پیاده راه امیرکبیر، برگزاری برنامه تجلیل از پرستاران در مصلی بیت المقدس با حضور مقامات استانی، حضور پرستاران در نماز جمعه و تقدیر از آنان در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در شهرستان ها و همچنین برپایی جشن با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در بعدازظهر جمعه که با مشارکت دستگاه ها و شرکت ها و سایر نهادها، برگزار خواهد شد.

 وی تاکید کرد: همچنین باید در انتخاب پژوهشگر برتر، دقت و نکات ویژه ای از جمله نکات اخلاقی مدنظر قرار بگیرد.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: فیبر نوری مجتمع پیامبر اعظم(ص) یکی از اقدامات زیرساختی و اساسی است که شاید به چشم نیاید، اما هم سرعت اینترنت خوابگاه، فضای دانشگاهی افزایش می یابد و تاثیر خود را بر یادگیری و آموزش خواهد گذاشت.

دکتر جمالیان در پایان ضمن تبریک پیشاپیش روز دانشجو از بازدید از خوابگاه ها و نشستن پای درد و دل دانشجویان خبر داد.

گفتنی است ورود و حل مسئله پیمانکار غذای دانشجویی توسط معاونت توسعه و تهیه و ابلاغ برخی موضوعات به گروه ها و ریل گذاری کلان و ارائه موضوعات هدفمند به گروه ها توسط معاونت تحقیقات و ارائه بازخورد به معاونت ها و گروه ها و ایجاد مساوات برای هیات علمی از دیگر محورهای سخنان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بود.


نظر شما :