پیام تبریک دکتر جمالیان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۲۳۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر جمالیان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام ضمن تبریک این روز به تمام دانشجویان به خصوص زیر مجموعه علوم پزشکی، گفت: دانشجو یعنی تلاش، امید، آینده، صبر و روز دانشجو روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جوی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دانشجویان، آینده سازان این مرز بوم اند و بال هایی برای به  پرواز درآمدن مملکت  که با به ثمر نشستن این جوانان کوشا و فعال ،آینده ی درخشان و روشن را انتظار می کشد.

قطعا روز دانشجو ریشه در ایمان، استعمارستیزی، خردورزی و شجاعت این قشر فرهیخته‌ میهمن عزیزمان است.

روز دانشجو به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم ثبت شده و همواره فعال بودن و در صحنه بودن دانشجویان را یادآور می کند.

دانشجویان نشان دادند که در کنار پرداختن به درس و علم آموزی، در صحنه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره نیز حضوری فعال دارند و این در صحنه بودن را در دوران کرونایی به خوبی نشان دادند و تفاوت خود را با دانشجویان دیگر کشور ها به رخ جهانیان کشیدند.

دانشجویان با شیوع کرونا و با احساس خلاء در قسمت های مختلف، خود را به میدان نبرد رسانده و به کمک کادر بهداشت و درمان شتافتند.

دانشجویان علوم پزشکی به واقع با همت و غیرت خود، با اختلال در آموزش در روزهای نخست و پس از آن تا به امروز که کلاس ها برقرار شده در واحدهای مختلف بدون هیچ چشم داشتی به یاری مدافعان و حافظان سلامت شتافتند و  از همراهی بیماری تا نظافت در بیمارستان ها تا مشارکت در واکسیناسیون، به صورت جهادگونه عمل کرده و مطمئنا در کنترل موج های مختلف تاثیر بسزایی داشته و دارند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به تمام دانشجویان و آروزی موفقیت برای آنها در دوران های مختلف زندگی و تحصیل، از تلاش ها و مجاهدت های آنان در دروان کرونا نیز تشکر کرده و دست یکایک بزرگواران را به گرمی میفشارم.


( ۳ )

نظر شما :