سپیدپوشان بی باک سانتر اصلی کرونا لحظه ای میدان مبارزه را خالی نگذاشتند

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۲۳۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۶
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: پرستاران بیمارستان امیرالمومنین در ارایه مراقبت  بیماران کرونایی لحظه ای تاخیر نداشتند.
سپیدپوشان بی باک سانتر اصلی کرونا لحظه ای میدان مبارزه را خالی نگذاشتند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت بیان کرد: پرستاران این مدافعین سلامت بی باک، با نهایت توان، از جان خود برای مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: در راه اندازی کلینیک تنفسی امیرالمومنین و نقاهتگاه شهید هادیان به صورت تمام قد همراه و همیار بودند و با هر تغییر ایجاد شده در بیمارستان، خود را هماهنگ می کردند  و با ارایه خدمت به بیماران حتی در خارج از ساعات موظفی خود نگذاشتند بخش های سانتر اصلی کرونا خالی از پرستار بماند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی جز معدود استان هایی بود که همت سپیدپوشان ایثارگر و این فرشتگاه زمینی نگذاشت ارایه خدمت به بیماران مبتلا در اوج شیوع ویروس کرونا به راهروهای بیمارستان، خیابان ها و خودروها کشیده شود و  با تلاش های شبانه روزی خود بی وقفه به فکر ریشه کنی این بیماری بودند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک در پایان اضافه کرد: در بیمارستان امیرالمومنین اراک از مجموعه ۳۱۶ کادر پرستاری، ۲۱۱ نفر درگیر این بیماری شدند که ۱۸ نفر از آنها کمک پرستار بودند و ۸ نفر به علت فرم شدید بیماری در بیمارستان بستری و خدمات دریافت کردند.


نظر شما :