رفتار با محبت پرستاران، آرامش خطار را برای بیماران در پی دارد

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۲۲۳۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۸
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: پرستاران با رفتار محبت آمیز خود، آرامش روحی را برای بیماران به ارمغان می آورند.
رفتار با محبت پرستاران، آرامش خطار را برای بیماران در پی دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی ضمن تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: به گفته امام راحل اگر مریضی به بیمارسانی مراجعه می کند، خود را غریب می بیند و این رفتار پرستار است که نقش بسزایی در بهبود حال بیماران و مریضان در مراکز درمانی دارد.

وی افزود: خوشبختانه این رفتار حرفه ای و حس انسان دوستی در تمام مراکز درمانی استان و به خصوص در مرکز درمانی ولی عصر به چشم می خورد و البته که در دوران کرونا به اوج خود رسیده و همگان شاهد رشادت ها و ایثار گری های پرستاران بودند.

وی تاکید کرد: 449 نفر در بیمارستان ولی عصر اراک فعالیت می کنند و در 4 مرحله ای که در زمان های مختلف شیوه و همه گیری کرونا، سانتر درمان و مقابله کرونا انتخاب شد به هم شهریان و همنوعان خود ارائه خدمت کردند.

رییس بیمارستان ولی عصر اراک گفت: در طول این مدت 498 نفر از کل همکاران و پرسنل بیمارستان به کرونا مبتلا شدند که از این رقم، بیشترین تعداد یعنی 242 نفر از پرستاران و کادر درمانی بوده اند.

وی یادآور شد: شیفت های سخت و نفس گیر و طاقت فرسا، خطر ابتلا و انتقال آن به نزدیکان و خانواده و دوری از خانواده و غیره از جمله مشکلات و سختی های شغل پرستاری به خصوص در روزهای سخت کرونایی است و هیچ هدیه مادی و مالی نمی تواند قدردان زحمات این عزیزان باشد.

دکتر شجاعی در پایان ضمن تبریک مجدد این روز گفت: مطمئنا مردم و مسئولین قدردان زحمات همه پرستاران و مدافعان سلامت هستند و همواره آنان را دعا می کنند که این بهترین و والاترین هدیه در محضر خدااست.


( ۱ )

نظر شما :