پرستاران بیش از حد انتظار ظاهر شدند

۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۲۲۴۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۱
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پرستاران بیشتر از احساس وظیفه به بیماران خدمات ارایه کردند.
پرستاران بیش از حد انتظار ظاهر شدند

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در آیین تجلیل از مقام شامخ پرستاران که در مصلی اراک و به مناسبت هفته پرستار برگزار شد، بیان کرد: کارنامه کادر درمان استان مرکزی در مقابله با کووید ۱۹ و کمک به مهار افسارگسیخته بیماری در این استان قابل قبول است.
وی افزود: بیش از آنکه از پزشکان در جریان شیوع کرونا قدردانی شود باید قدردان زحمات پرستاران بود زیرا این نیروهای خدوم بیشتر از احساس وظیفه به بیماران خدمات ارایه کردند.
وی تاکید کرد: نظام پرستاری ایران کانونی از تخصص، انگیزه، فداکاری، مسئولیت شناسی و مسئولیت‌پذیری است.
امام جمعه اراک در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، مدیریت، اجرای سیاست درست و خدمت‌دهی پرستاران از عوامل موثر و مهم کنترل کرونا در این استان بوده است.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: با شیوع کرونا همه امکانات استان با کمک مردم، مسئولان و افراد خیر بسیج شد تا برای مقابله با این تهدید سلامت وارد میدان شوند.
وی افزود: با انتشار ویروس کرونا در استان بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که ویژه بیماران سرطانی بود برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی آماده شد و مکان مصلی اراک نیز ۲ ماه زودتر از کشور برای واکسیناسیون به صورت تجمیعی عمل کرد.
وی در پایان تاکید کرد: با همدلی و وحدت و یکپارچگی می توان این بیماری و ویروس منحوس را شکست داد و به روزهای خوب قبل بازگشت.


( ۲ )

نظر شما :