فعالیت پرستاران مصداق بارز "جهاد فی سبیل الله" است

۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۸ کد : ۲۲۴۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نقش‌آفرینی پرستاران را به‌ منزله جهاد فی سبیل الله دانست و معتقد است که مدافعان سلامت در مسیر مجاهدت برای دفاع از سلامت مردم خوش درخشیدند.
فعالیت پرستاران مصداق بارز "جهاد فی سبیل الله" است

به گزارش وب دا مرکزی، سردار محسن کریمی در آیین تجلیل از پرستاران اراکی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خدمت کلیه تلاشگران این عرصه، بیان کرد: فرا رسیدن میلاد با سعادن حضرت زینب(س) فرصتی مغتنم جهت ارج نهاندن به مقام پرستاری و تجلیل از این سپیدپوشان زحمت کش است که بدون چشم داشت در راه رضای خدا ارایه خدمت می کنند و بی شک اجر و پاداش آن را در زندگی دنیوی و اخروی خود خواهند دید.
وی ادامه داد: پرستاران، دیروز در سنگر دفاع مقدس و امروز در مبارزه با ویروس کرونا جهاد گونه و بسیج وار برگ زرینی از افتخارات در تاریخ بهداشت و درمان خلق کردند و اقدامات درخشان آن ها در این دو دوره نشان از فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی آنها است.
کریمی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ هزار بسیجی برای نقش‌آفرینی در اجرای طرح شهید سلیمانی آموزش تخصصی دیده اند، تاکید کرد: بسیج یکی از ارگان های بسیار فعال و همیشه حاضر در صحنه، بوده و می باشد و در این راستا بیش از ۵۰ عنوان خدمت به مردم ارایه کرده که به مدد فعالین این ارگان طرح شهید سلیمانی میتواند در بخش‌های بهداشت، درمان و سلامت مورد استفاده قرار گیرد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان تاکید کرد: بسیج و سپاه هیچگاه در مسیر خدمت و دفاع از ارزش‌های اسلامی متوقف نخواهند شد و به عنوان خادم مردم بی وقفه و مقتدرانه حرکت خواهند کرد.


( ۱ )

نظر شما :