پرستاران در بحران کرونا و صیانت از سلامت مردم خوش درخشیدند

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹ کد : ۲۲۴۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۲
استاندار مرکزی گفت: در دوران اپیدمی کرونا پرستاران با عشق و علاقه در راه خدمت به مردم و جهاد در راه سلامت آنها از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و بسیار خوش درخشیدند.
پرستاران در بحران کرونا و صیانت از سلامت مردم خوش درخشیدند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و تبریک روز پرستار خدمت کلیه کادر پرستاری بیمارستان، بیان کرد: بی شک جامعه درمان کشور به ویژه جامعه پرستاری در دوره بحرانی کووید ۱۹ خوش درخشیدند و در میان اقشار مختلف جامعه و آحاد مردم زحمات بسیاری را متقبل شدند و با خلوص نیت و گذشتن از جان خود شهدایی را در این راه تقدیم این عرصه کردند و در این راستا لازم بود که به این قشر ایثارگر به صورت حضوری خداقوت و خسته نباشید گفت.

وی ادامه داد: پرستاران مانند همیشه در ایام کرونا از جان و رفاه خود گذشتند تا مردم سالم بمانند که این مهم همیشه در یاد و خاطره ها خواهد ماند.

وی ضمن اشاره به طرح توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) تاکید کرد: در طی جلسات برگزار شده، گزارشاتی از پروژه جدید بیمارستان حضرت ولی عصر خدمت رئیس جمهور محترم ارایه شد که با توجه به درصد بالای پیشرفت آن، دستورات موکدی در این زمینه داده شد و ان شالله با تسریع در اعتبارات لازم، بتوانیم هر چه سریعتر شاهد بهره برداری این بیمارستان و خدمت دهی مطلوب و با کیفیت به مردم استان مرکزی، حتی استان های مجاور باشیم.


( ۳ )

نظر شما :