همه با هم برای پرستاران

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۲۴۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای برپایی چشن روز پرستار همه ادارات، شرکت های صنعتی،  ارگان ها، کارخانه جات و دوایر دولتی و غیر دولتی دست به دست هم دادند.
همه با هم برای پرستاران

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب که شامگاه جمعه 19 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار شد، بیان کرد: در راستای قدردانی از زحمات شبانه روزی، جان فشانی ها و ایثارگری های فرشتگان رحمت الهی، در برگزاری جشن بزرگداشت روز‌ پرستار، ارگان های مختلف تلاش و همکاری های لازم را با دانشگاه کردند.

وی افزود: همواره از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد همکاری و همیاری مسیولین و ارگان های مختلف اعم از نماینده ولی فقیه آیت الله دری نجف آبادی، استاندار مرکزی و اصناف بوده ایم و از جناب آقای اتابکی مدیر محترم امور اجتماعی استانداری مرکزی که به نمایندگی از دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم حضور  داشتند و از همیاری همیشگی سرهنگ امینی معاون بهداری سپاه روح الله در برگزاری مراسم، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی تاکید کرد: از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان و از زحمات مهندس اسلامی زاده جهت برگزاری مراسم، همکاری شهرداری اراک، بانک ملت، بانک رفاه، بیمه سرمد، شرکت رنجبر، کارخانه رنگ روناس، کارخانه ماشین کاران، گروه صنعتی پیشگامان صنعت، هتل زاگرس، شیرینی دانژه، حضور و همکاری همیشگی صدا و سیما در جهت ارتقا سطح آگاهی و سلامت مردم و غیره نهایت تقدیر و تشکر را داریم و این جشن فرصتی بود که به نمایندگی از مردم و مسئولین پیام خسته نباشید و خدا قوت را خدمت جامعه پرستاری برسانیم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی پرستاری با وجود کلیه کمبود های موجود در زمینه نیروی انسانی، تجهیزاتی و زیرساختی بهترین خدمات را به بیماران ارایه دادند که مطمیناً این مهم میسر نمیشد مگر با فضای همدلی و همکاری ایجاد شده توسط پرستاران ایثارگر که صحنه های زیبایی را خلق کردند و مطمینا در تاریخ مرز و بوم و در تاریخ استان ماندگار خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: با شروع بحران کرونا حجم بیماران افزایش چشمگیری داشت و پرستاران نیز در وضعیت نامطمئنی قرار داشتند و همین مساله باعث ایجاد ترس و فشار جسمی و روانی برای پرستاران میشد و این گروه مجبور بودند که در اوج کرونا پس از گذراندن شیفت خود در کنار خانواده های خود قرار بگیرند که همین امر آسیب های روانی پرستاران را بیشتر از گذشته می کرد، اما پرستاران با شجاعت و ایثارگرانه حضور داشتند.

وی در پایان ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب و قدردانی از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی پرستاران در روزهای کرونایی از تلاش برای برداشتن موانع و مشکلات پیش روی آنان برای رسیدن به خدماتی بهتر و با کیفیت تر گفت.

گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرای کمدین علی فریادی و برگزاری کنسرت زنده سالار عقیلی و چندین برنامه دیگر همراه بود از تعدادی از پرستاران به رسم یادبود، قدردانی شد.


( ۵ )

نظر شما :