نظام پرستاری نمادی از بازوی واسطه در جهت رفع مشکلات پرستاران

۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۲۵۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۵
رییس هیات مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هیات مدیره نظام پرستاری اراک سازمانی مستقل و دارای هویتی حقوقی و صنفی است که به منظور تحقق‌ بخشیدن به اهداف و وظایف سازمان و انتقال مشکلات و موانع پرستاران به مسئولین فعالیت می کند‌.
نظام پرستاری نمادی از بازوی واسطه در جهت رفع مشکلات پرستاران

به گزارش وب دا مرکزی، محسن غنجی فشکی بیان کرد: نقش هیات مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یکی از برکات جمهوری اسلامی در کنار ۱۴۶ هیات مدیره ای که در سطح کشور وجود دارد، همانند کلیه صنف ها، جمع آوری مشکلات و چالش ها و انتقال آن ها به مسئولین مربوطه می باشد و به عنوان یک بازوی واسطه قانون ها را تعدیل و بر اجرای دستورالعمل ها نظارت می کند.

وی تاکید کرد: امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که جامعه پرستاری با آن درگیر می باشد کمبود انواع به کارگیری نیرو ها است که عدم امنیت شغلی را در پی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با گذر زمان شاهد رشد جامعه، پیشرفت تکنولوژی و رخداد بیمار های نوپدید همانند کرونا هستیم که به دنبال آن نقش پرستاری اهمیت خود را بیش از‌ گذشته پیدا کرده است.

غنجی در پایان اظهار کرد: بی شک شب زنده داری و گذراندن شیفت های طاقت فرسا و بر عهده گرفتن مسئولیت چندین بیمار نشان از نقش بی بدیل پرستاران در درمان بیماران می باشد و نیاز است که جامعه و مسئولین ضمن درک بیشتر این مجموعه، حتی برای لحظه ای اضطراب و استرس این قشر ایثارگر را نظاره گر باشند؛ لذا در آن صورت سختی و مشکلی برای پیگیری مطالبات آنها نخواهیم داشت.


( ۲ )

نظر شما :