امامان جمعه از رسانه های خود در جهت مبارزه با کرونا استفاده می کنند

۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۹ کد : ۲۲۵۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۷
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: ائمه جمعه دارای تریبون نماز هستند که بهترین فرصت و ابزار برای تبلیغ و ارائه راهکار است.
امامان جمعه از رسانه های خود در جهت مبارزه با کرونا استفاده می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام میرزایی در دیدار با دکتر جمالیان (رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک) بیان کرد: امامان جمعه همواره خود را در کنار مدافعان سلامت و پرستاران می بینند.

وی افزود: حسب امر توصیه ای که مقام معظم رهبری داشتند و در دیدار خود با پرستاران به آن اذعان کردند، ما در استان نیز و به نمایندگی از مردم سعی کردیم گوشه ای از زحمات دو سال اخیر این عزیزان در روزهای سخت کرونایی را جبران کنیم و طی مراسمی با حضور مسئولین و نماینده ولی فقیه در استان و در مصلی بیت المقدس از مسئولین علوم پزشکی و تعدادی از پرستاران به نمایندگی از کل تجلیل کردیم.

وی تاکید کرد: شکرگذار نعمت وجود این چنین پرستارانی هستیم که نشان دادن، عاشقانه پای سلامتی همنوعان خود می ایستند و در این راه از جان خود نیز می گذرند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: در نماز جمعه اخیر و در تمام شهرستان های استان از مسئولین شبکه و پرستاران در حد وسع و توان تشکر و قدردانی به عمل آمد هر چند زحمات این عزیزان را نمی توان با هزاران هزار برنامه تقدیر و هدایای مادی جبران نمود؛ اما می تواند به آنها گفت که همه مردم و مسئولین به یادتان هستند و شما و فداکاری تان را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کادر درمان و بهداشت از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن در صورت رسیدن زمان تزریق، مدافعان سلامت به خصوص پرستاران خسته را یاری کنند و باری از دوش آنها بردارند.


( ۱ )

نظر شما :