بی واسطه با مسئولین با "سامد"

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۴ کد : ۲۲۶۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سامانه سامد امکان دسترسی سریع به مسئولین را فراهم می کند.
بی واسطه با مسئولین با "سامد"

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه حضور خود در سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، بیان کرد: سامد این امکان را برای مردم و مسئولین فراهم می کند که به صورت مستقیم(تلفنی) با هم در ارتباط باشند.

وی افزود: به همین منظور در سطح دانشگاه علوم پزشکی هفته ای یکبار و به طور منظم ملاقات های مردمی برای شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دایر است؛ اما بدلیل وسعت و تعداد بالای هم ارباب رجوع و هم همکاران و پرسنل و بالا بودن تقاضاها، پاسخ دادن به تمامی آنها امکان پذیر نیست به همین خاطر حضور در سامانه سامد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: امروز در کمتر از یک ساعت و نیم به بیش از 30 تماس تلفنی (هم همکاران و هم مردم) پاسخ داده شد.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: تشکر از مجموعه بهداشت و درمان برای برپایی جشن روز پرستار، بیان مشکلات  اعمال سزارین و قانون زایمان طبیعی، درخواست جذب و استخدام، پروژه های عمرانی و  آلودگی های محیط زیستی از مهمترین مطالبی بود که به آنها پاسخ داده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: امیدواریم با بیشتر شدن ارتباط بین مردم و مسئولین، ارتقاء سطح بهداشت و درمان را در پی داشته باشد.

گفتنی است رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک صبح روز یکشنبه 28 آذر  از ساعت 10 الی 11:30 پای درد و دل همکاران و مردم نشست و اربابان رجوع به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با ایشان مطرح کردند.


( ۱ )

نظر شما :