بازدید دکتر علی اکبر کریمی از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر اراک

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۸ کد : ۲۲۷۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۹
نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی نامه نگاری که با سازمان برنامه و بودجه شده است، مقرر شد منابع مورد نیاز باقیمانده برای تکمیل پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، تزریق شود.
بازدید دکتر علی اکبر کریمی از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) گفت: در راستای اهمیت بسیار بالای پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، بازدیدی از آن به عمل آمد و علیرغم سرما، برودت هوا، بارندگی و سایر موانع و چالش های موجود ساخت آن به مراحل خوبی رسیده و سرعت عمل در این پروژه با توجه به موانع قابل توجه است.

وی افزود: در اجرای هر طرح عمرانی در درجه اول تأمین بودجه لازم برای ساخت و ساز نیازمند است و خلاء آن می‌تواند سرعت در اجرای آن را به تأخیر بیندازد، از این رو بر اساس رایزنی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و نامه ارسال شده خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور در جلسه دیدار با مجمع نمایندگان، دستور تسریع در تامین اعتبار باقیمانده مورد نیاز داده شد و امیدواریم که به دنبال جلسه ای که در هفته آتی در جهت پیگیری تامین اعتبار برگزار می شود و با هماهنگی های میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت منابع مورد نیاز این پروژه که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان می باشد تامین و شاهد پیشرفت بیشتر پروژه باشیم.

وی تاکید کرد: ان شالله با رفع سایر موانع و مسائل اجرایی پروژه از جمله خرید اقلام و اجزای بخش های باقی مانده، بر اساس زمان بندی صورت گرفته در شهریورماه سال آتی شاهد تکمیل ساختمان باشیم.

گفتنی است که یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار در استان مرکزی پروژه عمرانی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک است و ۴۲ هزار متر زیربنا دارد و این بیمارستان قرار است حدود ۵۰۰ تخت به تخت های  استان مرکزی اضافه کند.


( ۳ )

نظر شما :