اختصاص یک بخش به بیماران مبتلا به سویه "اُمیکرون" در بیمارستان امیرالمومنین اراک

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۲۸۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۳
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: برای مقابله با موج احتمالی سویه اومیکرون، آمادگی لازم را داریم.
اختصاص یک بخش به بیماران مبتلا به سویه "اُمیکرون" در بیمارستان امیرالمومنین اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت بیان کرد: پس از انتخاب و شناخته شدن این مرکز درمانی به عنوان سانتر درمان کرونا و سویه اُمیکرون، تمام تمهیدات لازم را برای درمان و ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به همشهریان و هم استانی های عزیز به کار گرفته ایم.

وی افزود: یکی از بخش های بیمارستان را به عنوان سانتر اومیکرون قرار داده ایم و از لحاظ تجهیزات نیز امکانات لازم را برای مقابله با موج احتمالی در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در بخش کووید بیمارستان، 10 بیمار در بخش عادی بیماران کرونایی و 5 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

دکتر خانی دخت در ادامه خاطرنشان کرد: از لحاظ تجهیزات نیز در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و تعداد تخت کافی در بیمارستان موجود است و همچنین کنسول ها و مخازن اکسیژن مایع نصب و راه اندازی شده اند.

رییس مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع) اراک یادآور شد: در کلینیک تنفسی ما یک پزشک و یک درمانگاه وجود دارد که روزانه 25 تا 30 مراجعه کننده به این کلینیک مراجعه می کنند و این کلینیک در 2 شیفت صبح و عصر در حال خدمات دهی به مراجعین می باشد و در صورت نیاز و افزایش تعداد مراجعین شیفت شب این کلینیک نیز آمادگی لازم برای خدمات دهی به بیماران را دارد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: تاکنون برای سویه اومیکرون هیچگونه روش درمانی قطعی گزارش و ارائه نشده و به همین دلیل از همشهریان می خواهیم، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و نسبت به تزریق واکسن کرونا به خصوص دز سوم اقدام کنند.


نظر شما :