تکرار تراژدی غم بار ضرب و شتم پرستاران، این بار در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰ کد : ۲۲۸۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۳۱
پرستار بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.
تکرار تراژدی غم بار ضرب و شتم پرستاران، این بار در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این اتفاق شامگاه دوشنبه 6 دی ماه در بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، رخ داده و متاسفانه همکار پرستار مورد ضرب و شتم توسط همراه بیمار قرار گرفت.

وی افزود: حال عمومی پرستار خوب است، اما بدلیل صدمات ناشی از این حمله اکنون بستری و تحت مداوا است.

قربانی در ادامه به فشار زیاد روی پرستاران به خصوص پس از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه همکاران پرستار بسیار مظلوم واقع شده و در برخی موارد به جای کمک و دلداری به آنان، شاهد این اتفاقات تلخ و ناگوار هستیم.

وی ضمن دلجویی از این همکاران و ابراز تأسف به خاطر وقوع این اتفاق تلخ گفت: این حادثه قطعا آخرین مورد از بی احترامی به کادر درمان نیست اما می‌توان جلوی تکرار دوباره آن را گرفت به شرطی که تدابیری اندیشیده شود، ما انتظار داریم مراجع ذی‌صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی کنند، چراکه نباید با تکرار رخداد چنین حوادثی به انگیزه و امنیت پرستاران در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

قربانی در پایان گفت: اکنون که در حدود دو سال از شیوع کرونا و حجم کار بالای پرستاران و مدافعان سلامت می گذرد، جا دارد که مرهمی باشیم بر دردهای این عزیزان، پرستارانی که روز و شب خود را وقف بیماران کرده اند که گاهی درد و رنج بیمارانشان سبب شده که خانواده خود را از یاد ببرند و مهمترین دغدغه شان بشود بهبودی و کسب سلامت بیماران.


( ۱۰ )

نظر شما :