شرایط کرونایی در شهرستان دلیجان خوب اما شکننده و ناپایدار است

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۲۹۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۵
رییس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان وضعیت کرونایی شهرستان دلیجان را در وضعیت مطلوب، اما شکننده برشمرد.
شرایط کرونایی در شهرستان دلیجان خوب اما شکننده و ناپایدار است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرتضی اسحاقی گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی و رنگ بندی اعلام شده وضعیت شهرستان دلیجان خوب اما این شرایط پایدار نیست و شکننده بوده و با توجه به شیوع سویه "اُمیکرون" و شناسایی یک مورد در استان مرکزی ممکن است در کوتاهترین زمان این شرایط تغییر کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت همشهریان در امر واکسیناسیون، اظهار کرد: به لطف استقبال خوب مردم شهرستان دلیجان و مدد همکاران در حیطه واکسیناسیون، از ابتدای شروع طرح  واکسیناسیون تاکنون ۸۳ درصد از جمعیت جامعه هدف با دریافت هر دو دُز واکسن کرونا، علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط در حال حاضر، عقل حکم می کند که کلیه واجدین شرایط که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن کرونا نشده و یا سه دُز واکسن خود را دریافت نکرده اند، در اسرع وقت بر اساس زمان ذکر شده کارت واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت نمایند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان دلیجان در پایان واکسیناسیون و رعایت حداکثری موازین بهداشتی و زدن صحیح ماسک را از اصول و نکات مهم پیشگیری از شیوع ویروس منحوس به ویژه سویه جدید دانست و از همگان خواست که با رعایت این موارد کمک حال کادر بهداشت و درمان باشند تا شهرستان مجدداً با پیک های کرونایی درگیر نشود.


( ۱ )

نظر شما :