پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

۰۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۲۹۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز نهم دیماه را تبریک و تهنیت گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، که برگ زریّن دیگری در افتخارات مردان و زنان این کوی و برزن محسوب می شود.
حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد و به حق که این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار گردید.
در این روز ماندگار و تاریخی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید و حماسه ی حسینی دیگری آفریده شد که دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
همانا که نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که زنان و جوانان با بصیرت در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی، تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند که نمونه ی آن در جهان کم نظیر است.
اینجانب فرا رسیدن نهم دی ماه، سال روز میثاق امت حزب الله با ولایت، روز تجدید پیمان ملت آگاه ایران اسلامی با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، روز بخشش فریب خوردگان و روز غضب بر فتنه گران توسط امت اسلامی را خدمت تمامی ملت شریف و ولایت مدار ایران عزیزمان بالاخص مردم خونگرم استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
نهم دی ماه ۱۴۰۰


نظر شما :