واکسیناسیون بیش از هزار بیمار وابسته به تخت

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۵ کد : ۲۲۹۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: از تیرماه سال جاری تاکنون حداقل هزار بیمار وابسته به تخت و معلول در منزل علیه ویروس کووید ۱۹ واکسینه شده اند.
واکسیناسیون بیش از هزار بیمار وابسته به تخت

به گزارش وب دا مرکزی، شهریار حسینی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی واکسیناسیون حتی یک نفر به افزایش پوشش واکسیناسیون و ایمنی بالاتر استان در مقابل این بیماری کمک می کند، گفت: در راستای تسهیل واکسیناسیون شهروندان که به دلیل مشکلات جسمی حرکتی امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را نداشتند تمهیداتی اندیشیده شد و طرح واکسیناسیون افراد معلول و وابسته به تخت در منزل از تیرماه سال جاری در حال انجام است و تاکنون حداقل هزار نفر از این طریق واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: همراهان افراد ناتوان و معلول می توانند با مراجعه به پایگاه یا مراکز تجمیعی و ارائه یک شماره تلفن مشمول این طرح شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز بهداشت شهرستان یک کارشناس در این زمینه به کار گرفته شده و پس از‌ مدتی که تعداد افراد متقاضی به ۳۰_۲۰ نفر رسید با منازل افراد تماس گرفته می شود و با دریافت آدرس دقیق آنها و پس از طی مراحل در زمان بندی مقرر و بموقع، از سوی  مرکز بهداشت تیم سیار واکسیناسیون برای تزریق واکسن به نشانی این افراد اعزام خواهند شد.

حسینی اظهار کرد: گروه های اعزامی به منازل بیماران وابسته به تخت و معلول شامل دو واکسیناتور و یک پزشک می باشد.


( ۱ )

نظر شما :