با پشت میز نشینی کاری درست نمی شود، همچو شهید سلیمانی باید در میدان بود

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۴ کد : ۲۲۹۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، خطاب به مدیران و مسئولان گفت: امور استان با پشت میزنشینی پیش نمی‌رود و اگر قرار است جامعه‌ موفق و پیشرفته داشته باشیم باید الگوی مدیریت شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود.
با پشت میز نشینی کاری درست نمی شود، همچو شهید سلیمانی باید در میدان بود

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: در این صورت می‌توان گفت بیشتر مشکلات در زمانی اندک مرتفع می‌شود.

وی افزود: مدیران برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم باید مانند شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در خط مقدم خدمتگزاری قرار داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی مدیریت جهادی در نظام اسلامی است و پیروی از سیره آن شهید بزرگوار باید در دستور کار مدیران استان قرار داشته باشد.

اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: رییس جمهوری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی دستور ویژه صادر کردند و باید همگان برای مدیریت بهتر بیماری نسبت به این طرح توجه کنند و از طرفی واکسیناسیون اتباع خارجی نیز باید به دقت انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در هفته جاری ابتلا در ۶ شهرستان بالا رفته و فرمانداران باید نسبت به این مسئله دغدغه داشته باشند، گفت: این افزایش حاکی از بروز یک اتفاق است و باید با همکاری به سرعت شرایط را تحت کنترل گرفت، از طرفی در ساوه، خنداب و کمیجان وضعیت واکسیناسیون مناسب نیست و باید با اقدامات مشخص وضعیت را بهبود ببخشند.

وی در پایان افزود: در شرایط کنونی هیچ نشستی مهمتر از نشست مدیریت کرونا نیست و فرمانداران و مدیران باید شرکت در این نشست را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.


نظر شما :