آماده باش بیمارستان امیرالمومنین اراک برای مقابله با سویه "اُمیکرون"/افزایش موارد سرپایی

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۲۹۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۵
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) به منظور برنامه ریزی و آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با سویه جدید تمهیدات لازم را اندیشیده و در حالت آماده باش قرار دارد.
آماده باش بیمارستان امیرالمومنین اراک برای مقابله با سویه "اُمیکرون"/افزایش موارد سرپایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت بیان کرد: برنامه ریزی های لازم در بیمارستان‌ امیرالمومنین اراک در خصوص آمادگی تیم های درمانی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله افزودن بخش و تخت لازم جهت مقابله با موج جدید کرونا انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمار مبتلا به "اُمیکرون" در بیمارستان بستری نمی باشد و متاسفانه در چند روز اخیر علیرغم اینکه تعداد بستری ها تغییری نداشته است، اما شاهد یک سیر افزایشی در بیماران سرپایی بوده ایم لذا در صورت ادامه شرایط و افزایش موارد بستری دو بخش عادی با ۶۰ تخت و یک بخش مراقبت ویژه با ۸ تخت وارد مدار کرونا خواهد شد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیمارستان امیرالمومنین اراک ۳۲ تخت در بخش عادی و ۵ تخت در بخش مراقبت ویژه فعال می باشد و ۶ بیمار در بخش عادی و یک بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

دکتر خانی دخت در پایان توصیه کرد که همشهریان رعایت پروتکل ها، دستورالعمل های بهداشتی و روند واکسیناسیون را جدی بگیرند و نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اهتمام ورزند.


( ۱ )

نظر شما :