اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان در اراک با برگزاری انتخابات مشخص شدند

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۳۰۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۱
مجمع عمومی فوق العاده انجمن اهدای عضو ایرانیان -شعبه اراک در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار و پس از برگزاری انتخابات و رای گیری، اعضا و هیات مدیره جدید مشخص شدند.
اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان در اراک با برگزاری انتخابات مشخص شدند

به گزارش وب دا مرکزی، انجمن اهدای عضو ایرانیان که به‌صورت یک سازمان مردم نهاد غیرانتفاعی، غیر سیاسی و غیردولتی توسط عده ای از متخصصین فراهم آوری و پیوند اعضا و فرهیختگان عرصه هنر و فرهنگ کشور در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردیده در جهت استفاده بهینه از اعضای همه افراد مرگ مغزی مناسب اهدا در جهت نجات بیماران نیازمند پیوند تلاش می کند.

در این راستا با ارتقای یکپارچه آمار اهدای عضو در کشور و استان ها با برگزاری مجامع و انتخابات و شناسایی اعضا در نهادینه سازی این فرهنگ نوپا می‌کوشد با آموزش تخصصی هماهنگ کنندگان اهدای عضو دانش این افراد را برای شناسایی، مراقبت، رویارویی با خانواده اهداکننده و سایر مراحل فراهم آوری اعضا بالا برده و بدین وسیله موجب افزایش کمیت و کیفیت اعضای اهدا شده می‌گردد.

این انجمن در نظر دارد که هیچ فرد مرگ مغزی اعضای ارزشمند خود را با خود به زیر خاک نبرد و هیچ انسان نیازمند پیوندی در لیست انتظار به دلیل نرسیدن عضو پیوندی جان خود را از دست ندهد و در این راه اهدافی چون ارتقای فرهنگ اهدای عضو، حمایت از خانواده‌های اهداکننده، آموزش اهدای عضو به تیم‌های درمانی و جامعه، حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با اهدای عضو را دنبال می کند.

گفتنی است در این انتخابات دکتر سید محمد جمالیان، دکتر سعید سلطانی، دکتر ریتا ظهیری، دکتر عاطفه صالح فرد، دکتر علیرضا گلستانی، دکتر شیما ولی زاده، دکتر مجتبی دیده دار به عنوان اعضا و دکتر بهنام محمودیه به عنوان رئیس هیات مدیره و دکتر زهرا کمال آراء به عنوان مدیرعامل جدید این انجمن انتخاب و معرفی شدند.


( ۲ )

نظر شما :