تعیین برنامه عملیاتی یکساله برای دستگاه های اجرایی در حوزه سلامت

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۳۰۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان از تعیین یک برنامه عملیاتی برای هر تشکل و دستگاه های اجرایی در حوزه سلامت در مدت زمان یکساله خبر داد.
تعیین برنامه عملیاتی یکساله برای دستگاه های اجرایی در حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی در حاشیه برگزاری چهارمین مجمع سلامت شهرستان دلیجان، بیان کرد: در راستای برگزاری مجمع سلامت شهرستان دلیجان با شعار "خودمراقبتی آری، خوددرمانی هرگز" میان گروه های مختلف، کارشناسان مربوطه و گروهی از مردم تبادل نظر صورت گرفت و نتیجه آن تعیین پنج محور فعالیت شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مجمع سلامت، کارشناسان مربوطه پیام‌های بهداشتی و راهکار‌های عملیاتی را در ۵ محور اعم از دارو و داروخانه، عطاری و اعتیاد دارویی، مکمل های ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سلامت گوشت و فرآورده های پروتئینی ارائه دادند و تعهدات و وظایف تمام این دستگاه‌ها و ادارات و مردم درآن به مدت یک سال تعیین شد.

وی تاکید کرد: در فعالیت محور سلامت گوشت و فراورده های پروتئینی تیم دامپزشکی ایفای نقش می کنند و در خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی آموزش همگانی و راهکارهای تشخیص اصالت کالا ارائه می شود، مکمل های ورزشی تحت نظر هیات های ورزشی و اداره ورزش و جوانان و شبکه های بهداشت و دارو و داروخانه تحت نظر تیم کارشناسی دارویی می باشد و در زمینه عطاری و اعتیادهای دارویی برگزاری جلسات آموزشی و نظارت دقیق و مستمر یکی از اهداف مهم می باشد.


نظر شما :