پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت سالروز تشکیل "هسته گزینش"

۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۹ کد : ۲۳۱۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۵
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرارسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش، را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه همکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت سالروز تشکیل "هسته گزینش"

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل هسته گزینش نشان از آینده‌نگری‌های ایشان و توجه به اهمیت و جایگاه گزینش بوده است که امروزه با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر گزینش در هر سازمانی این مهم بر همه آشکارشده است.
بنابر فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تشخیص­ها، در گزینش اشخاص و در گزینش مسئولان، باید خدا را در نظر بگیرید، گزینش باید گزینش هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد که همواره شاهد عملکرد خوب حوزه گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده‌ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
بی تردید نیروی انسانی مهم ترین رکن هر سازمان، اداره و دانشگاه است و بدون شک موفقیت هر سازمانی وابسته به عملکرد نیروهای آن مرکز می باشد که مجموعه گزینش دانشگاه با انتخاب افراد کارآمد و کاربلد در این امر نقش بسزایی دارند و این مهم حاکی از سختی کار همکاران گزینش در این حوزه و حساسیت آن است.
در واحد گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک همواره شاهد این موضوع بوده ایم که در بین کسانیکه توانایی کار را داشتند به عناصر تقوی و تعهّد و اخلاص توجه ویژه شده است و موفقیت هایی که دانشگاه تاکنون به دست آورده مدیون این گزینش های درست، صحیح و شایسته می باشد.
با عنایت به تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در امر گزینش، متولیان امور گزینش باید در وهله اول افرادی، صالح، متعهد، عاقل، صاحب اخلاق کریمه، فاضل، متوجه به مسائل روز باشند تا در حوزه فعالیت خود با جدیت و نهایت دقت و حرکت در مسیر قانون مداری و پرهیز از اعمال سلیقه های شخصی به جهت رعایت حقوق نظام اسلامی و متقاضیان محترم، اصلاح روش ها و تکنیک ها و اعمال ضوابط بر اساس مبانی شرعی و قانونی، سرعت بخشیدن به امور گزینش با رعایت کیفیت، اقدام نمایند تا عملکرد آنان مورد رضای حضرت حق تعالی و حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد.
اینجانب برخود لازم می دانم که سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را خدمت همه گزینشگران و همکاران محترم پرتلاش، گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک به خصوص دکتر جناب آقای دکتر گودرزی تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همگان از درگاه احدیت توفیق خدمت خالصانه و پاسداری و صیانت از مصالح نظام خواستارم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
دی ماه ۱۴۰۰


نظر شما :