پراکندگی خدمات درمانی با اعزام متخصصین به نقاط مختلف

۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۸ کد : ۲۳۱۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با اعزام چندین متخصص به شهرستان ها، ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان، عادلانه تر خواهد شد.
پراکندگی خدمات درمانی با اعزام متخصصین به نقاط مختلف

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی بیان سده کرد: پس از بررسی نیازهای بیمارستان‌ها، تعدادی نیروی متخصص در رشته های مختلف جهت ارائه خدمات پزشکی به مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تا پایان تعهدات اعزام شدند.

وی افزود: در اواخر آذر ماه سال جاری در راستای توزیع نیروهای تخصصی از سوی وزارت متبوع، تعدادی نیروهای متخصص در رشته های مختلف به کلیه مراکز و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک اعزام شدند.

وی تاکید کرد: این متخصصین در رشته های تخصصی پایه، داخلی، جراحی، رادیولوژی، زنان، کودکان، قلب و بیهوشی اعزام شدند.

دکتر صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان های آشتیان و تفرش علاوه بر متخصصین در رشته های مذکور متخصصینی از رشته های اورولوژی، پوست، چشم، ENT (گوش، حلق و بینی) روانشناسی و ارتوپدی جذب گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شهرستان های محلات و دلیجان علاوه بر رشته های تخصصی پایه، داخلی، جراحی، رادیولوژی، زنان، کودکان، قلب و بیهوشی، متخصصین عفونی، طب اورژانس، ENT (گوش، حلق و بینی)، روانشناسی و ارتوپدی نیز اعزام گردید.

دکتر صادقی در پایان افزود: با اضافه شدن و فعالیت همکاران متخصص در شهرستان ها، دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان و حتی در برخی موارد به سایر استان ها و تهران برای درمان و انجام مراحل درمانی نیست.


نظر شما :