نگاه تک بعدی ممنوع / همه واحدهای زیرمجموعه باید به فکر توسعه حوزه سلامت و دانشگاه باشند

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۳۱۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام زیرمجموعه های تابعه باید با نگاه و مدیریت سیستماتیک، به فکر توسعه و پیشرفت کلان دانشگاه علوم پزشکی باشند.
نگاه تک بعدی ممنوع / همه واحدهای زیرمجموعه باید به فکر توسعه حوزه سلامت و دانشگاه باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه تکریم و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک، بیان کرد: رؤسا و مدیران بیمارستانی در کنار سایر واحدهای زیرمجموعه، می توانند با همدلی و وفاق به عنوان پایه هایی برای پیشرفت و توسعه روزافزون کلان و کلی مجموعه بهداشت و درمان گام بردارند و در این راه نقش مهمی هم دارند و می توانند ایفا کنند.

وی افزود: متاسفانه نگاه منفعل و فردی در سال های گذشته باعث شد در رسیدن و کمال و شکوفایی و تبدیل شدن به دانشگاه سطح یک از بسیاری از دانشگاه ها عقب بیفتیم، اما می توان با تغییر نگرش و نگاه سیستمی، این عقب افتادگی را جبران کرد و به پیشرفت رسید.

وی تاکید کرد: مدیر سازی و تربیت مدیران برای اداره واحدهای مختلف حوزه سلامت نیز یکی از چالش ها و مواردی بوده که در این سال ها مغفول مانده که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه افزود: با تلاش و خدمت صادقانه همکاران در همه واحدها و به امید پروردگار متعال، دانشگاه علوم پزشکی اراک در آینده نه چندان دور به سطح یک تبدیل خواهد شد.

دکتر جمالیان یادآور شد: در روزهای کرونایی که با مشکلات و کمبوده ای زیادی دست و پنجه نرم می کردیم، برنامه ریزی دقیق و کامل برای چشم انداز آینده ی دانشگاه کمی مشکل بود، ولی حالا که اوضاع کمی بهتر شده و شرایط نسبتا آرام تر و پایدار است، می توان با دقت و نظم کامل به فکر آینده بود و برای رسیدن به توسعه و پیشرفت، هدف و ریل گذاری نمود.

دکتر جمالیان در پایان از زحمات دکتر خانی دخت به خصوص در زمان کرونا و تلاش برای مهار سه موج این بیماری تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر علی صدوق، سرپرست جدید این مرکز درمانی، توجه به حوزه آموزش و آموزش با کیفیت دانشجویان و فراهم کردن زیرساخت های لازم را خواستار شد.


( ۱ )

نظر شما :