عدم آشناسازی همکاران با مباحث مدیریتی، پاشنه آشیل بهداشت و درمان است

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸ کد : ۲۳۱۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عدم آموزش و آشناسازی برای مباحث مدیریتی، یکی از نقایص سیستم بهداشت و درمان است.
عدم آشناسازی همکاران با مباحث مدیریتی، پاشنه آشیل بهداشت و درمان است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده در جلسه تودیع و معارفه رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک، بیان کرد: در اولین مسئولیتی که بر عهده همکاران پزشک پس از فارغ التحصیلی می گذاریم، آنان را با توجه به اینکه در دوران تحصل با مباحث مدیریتی آشنا نکرده ایم، در وضعیتی سخت قرار داده و استرس زیادی به آنها وارد می کنیم.

وی افزود: البته آموزش هایی در حین خدمت همکاران به صورت عام و پراکنده به آنها ارائه می شود، اما می طلبد به صورت خاص و ویژه نیز مباحث و نکات مدیریتی به همکاران اراه شود تا در صورت تصدی پست، با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی تاکید کرد: کسی که در رشته ای تخصص یا فوق تخصص گرفته اگر وارد فیلد مدیریتی شود، بسیار دلسوز  و فداکار است چراکه می تواند پس از زحمات فراوان به طبابت پرداخته و از منافع مالی زیادی برخوردار شود.

دکتر صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت در این روزهای سخت کرونایی، نوعی ایثار و از خود گذشتگی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر خانی دخت و تلاش فراوان ایشان برای کنترل حداقل 3 موج در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و  مدیریت خوب ظرفیت ها و تخت و غیره، برای دکتر صدوق که به عنوان سرپرست جدید این مرکز آموزشی درمانی انتخاب شده آرزوی موفقیت کرد.


( ۱ )

نظر شما :