افزایش مبتلایان کرونایی در محلات

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۸ کد : ۲۳۱۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۷
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: افزایش مبتلایان کرونایی و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر را برای موج ششم به صدا درآورده است.
افزایش مبتلایان کرونایی در محلات

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی بیان کرد: با وجود رسیدن به سیر نزولی همچنان رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ضروری است اما ثبات این شرایط نیازمند همکاری همگانی است.
وی افزود: در حال حاضر بخش مراقبت ویژه بیمارستان محلات خالی از بیماران کرونایی است و در بخش داخلی ۲ بیمار مبتلا، بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.
وی ضمن اشاره به ارتقا سطح واکسیناسیون شهرستان تا حد استاندارد، تاکید کرد: امیدواریم که با رعایت حداکثری موازین بهداشتی در کنار دریافت واکسن و اجتناب از عادی انگاری خود و اطرافیان را در برابر سوش جدید ویروس کرونا "اُمیکرون" ایزوله سازیم چرا که تنها راه نجات، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری است که هزینه بسیار اندکی دارد.
دکتر قلیچ خانی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم محلات در مناطق شهری و روستایی دیگر مانند گذشته به مقوله کرونا حساسیت به خرج نمی‌دهند و نسبت به استفاده از ماسک در اماکن عمومی بی‌تفاوت شدند که ادامه این روند به طور حتم در ماه‌های آینده افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس را محتمل می‌سازد.
وی از شهروندانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند خواست هر چه سریع‌تر به مرکز فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند و نیز افرادی که سه ماه از دز دوم آن‌ها گذشته دز سوم را نیز تزریق نمایند.


( ۳ )

نظر شما :