پوشش ۹۸ درصدی واکسیناسیون فراهانی ها، هدف اصلی است

۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۳۲۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۱
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان هدف اصلی را ارتقاء پوشش واکسیناسیون به بالاترین حد ممکن و پوشش حداقل ۹۸ درصد از فراهانی ها علیه ویروس کرونا برشمرد.
پوشش ۹۸ درصدی واکسیناسیون فراهانی ها، هدف اصلی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی در حاشیه چهارمین مجمع سلامت شهرستان فراهان با شعار "خودمراقبتی آری، خوددرمانی هرگز" گفت: در شهرستان فراهان سطح واکسیناسیون گروه های هدف در دو نوبت اول و دوم به بیش از ۸۹ درصد رسیده است اما هدف اصلی رساندن این عدد به بیش از ۹۸ درصد می باشد که این مهم نیازمند همکاری همگان و مراجعه سریعتر واجدین شرایط به مراکز تجمیعی است.

وی ادامه داد: در راستای تامین واکسن های مورد نیاز، ۲۳ درصد از جمعیت گروه هدف شهرستان فراهان دُز بوستر خود را دریافت کرده و امیدواریم که هر چه سریعتر با تکمیل واکسیناسیون شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

وی تاکید کرد: علیرغم شرایط آبی کرونایی شهرستان فراهان، شاهد رنگ بندی های کرونایی زرد و نارنجی در سطح کشور به ویژه اطراف استان مرکزی هستیم لذا از همشهریان می خواهیم که با رعایت جدی موازین بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون یاریگر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان در جهت ریشه کنی ویروس منحوس باشند.


( ۱ )

نظر شما :