گلچین مهمترین سرمایه های ادارات با گزینشگران است

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰ کد : ۲۳۲۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مهمترین سرمایه های یک ارگان دولتی، نیروی انسانی آن است که غربالگری و گلچین بهترین ها، بر عهده گزینشگران است.
گلچین مهمترین سرمایه های ادارات با گزینشگران است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع مدیر و کارشناسان گزینش، بیان کرد: این نکته که یک سیستم و شرکت و یک اداره به چه سمت و سویی سوق پیدا می کند، به دیدگاه همکاران گزینش بستگی دارد.

وی افزود: خدا را شاکریم که طبق ارزیابی های برون سازمانی، هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک، یکی از صادق ترین و کارشناسی ترین گزینش هایی است که در بین ادارات استان و حتی دانشگاه های کشور فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: همکاران گزینش با رعایت معیار عدالت و تقوا در خدمت اهداف عالی دانشگاه و مجموعه بهداشت و درمان هستند و با توجه به ماهیت این نوع فعالیت که همواره با تنش همراه است، خوشبختانه از محققین، کارشناسان و حتی مدیر هسته گزینش، همگی در این راه با کمترین تنش ممکن فعالیت و ارائه خدمت می کنند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال گذشته جزء دانشگاه های بود که بیشترین تعداد جذب نیرو را داشت و از سوی دیگر با اعمال قانون تبدیل وضعیت ایثارگری، فشار ناگهانی زیادی را بر دوش همکاران گزینش وارد آورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به خاطر اولویت بندی دانشگاه  و ساماندهی نیروهای طرحی و آزمونی و غیره، به ناچار نظم کاری همکاران گزینش را بر هم ریخته شد اما این عزیزان با صبر و حوصله، تغییر رویه داده و تنها به فکر مصالح و منافع کلان دانشگاه و خدماتی که مردم قرار است در نهایت دریافت کنند، بوده و انجام کار نمودند.

در پایان این جلسه از محققان و کارشناسان برتر هسته گزینش قدردانی شد.


نظر شما :