کاهش ۵۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان دلیجان

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۳۲۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۵
رییس بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان از پیشرفت چشمگیر شهرستان دلیجان در حوزه سلامت و کاهش ۵۰ درصدی اعزام بیماران از این شهرستان به سایر مناطق خبر داد.
کاهش ۵۰ درصدی اعزام بیماران از شهرستان دلیجان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر وحید کاشانی تبار بیان کرد: علیرغم معضلات دوران اپیدمی کرونا، شاهد پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیری در حوزه سلامت و بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان بوده ایم و در راستای سرمایه گذاری های دانشگاه علوم پزشکی اراک و خیرین در این مرکز درمانی شاهد کاهش ۵۰ درصدی بیماران به مناطق و استان های دیگر هستیم.

وی ادامه داد: در طول مدت اپیدمی کرونا ظرفیت پزشکان بیمارستان دو برابر گذشته شده و در حال حاضر ۲۹ پزشک متخصص در رشته های مختلف در حال ارایه خدمت به مراجعین هستند که حضور بیش از یک متخصص در برخی از رشته ها را می توان یکی از موفقیت های بزرگ شبکه بهداشت و درمان شهرستان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی ‌پد بالگرد، جداسازی واحد دیالیز از بخش بستری بیمارستان و فعال سازی و راه اندازی رادیولوژی و ام آر آی در این مرکز درمانی از دیگر موفقیت های بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان در دوران اپیدمی کرونا هستند.

رییس بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان اظهار کرد: با راه اندازی بخش vip بیمارستان، ظرفیت تخت ها از ۵۰ تخت به ۱۰۰ تخت افزایش یافته است.

وی یادآور شد: در راستای کمک ها و حمایت های دانشگاه علوم پزشکی اراک و خیرین حوزه سلامت شاهد افزایش تجهیزات بیمارستانی بودیم که در این راستا دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، ماموگرافی، سونوگرافی پرتابل و اکو کاردیوگرافی فعال شده و  تعداد دستگاه های ونتیلاتور به ۲ برابر افزایش یافته است.

دکتر کاشانی تبار تاکید کرد: سطح اورژانس بیمارستان امام صادق دلیجان(ع) از سطح عمومی به متخصص طب اورژانس ارتقا پیدا کرده و شهرستان دلیجان پس از اراک تنها شهرستانی‌ می باشد که در آن متخصص طب اورژانس در کلیه روزهای هفته در حال ارایه خدمت به بیماران می باشد.

وی ضمن اشاره به ۳ پروژه خیرساز در حال ساخت شهرستان، اضافه کرد: ساخت آی سی یو و سی سی یو پیشرفته با ظرفیت ۲ برابر نسبت به گذشته، ساخت ۶ واحد اقامت سرای پزشکان و ۱ واحد نمازخانه در بیمارستان توسط خیرین گامی ارزشمند جهت ارتقا سطح بیمارستان می باشد.

دکتر کاشانی تبار در پایان هدف اصلی را اعتلای سطح بیمارستان و ارتقای سطح ارائه خدمات بهتر برای مردم شهرستان دانست.


( ۱ )

نظر شما :