انجام ۴۶ عمل جراحی در بیمارستان "والفجر تفرش" در دیماه سال جاری

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۳ کد : ۲۳۲۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۷
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: در طی ۲۰ روز گذشته ۴۶ عمل جراحی در بیمارستان والفجر تفرش انجام شد.
انجام ۴۶ عمل جراحی در بیمارستان "والفجر تفرش" در دیماه سال جاری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اردلان زیلابی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای تامین نیروهای پزشکی شهرستان، بیان کرد: اتاق عمل بیمارستان والفحر تفرش که غریب به دو سال از غیرفعال شدن آن گذشته بود با حضور جراحان متبحر جان تازه گرفته و در طی ۲۰ روز گذشته، ۴۶ عمل جراحی موفقیت آمیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستای تامین نیروهای پزشکی بیمارستان والفجر تفرش، این مرکز درمانی از نظر جراح، بیهوشی، زنان، اطفال، قلب، ارتوپد، اورولوژی، چشم پزشکی، پوست استقلال یافته است.

وی ادامه داد: ۲ پزشک قلب، ارتوپد و اورولوژی و چشم پزشک به طور مستمر در حال ویزیت و ارایه خدمت به مراجعین هستند، لذا هدف اصلی ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهرستان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای انسانی با تجربه و تجهیزات لازم در طول هفته حدود ۱۵_۱۲ تست ورزش انجام می شود و دیگر نیازی به اعزام بیماران به مناطق دیگر نیست.

دکتر زیلابی ضمن اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تعداد زایمان های طبیعی، اظهار کرد: با حضور ۲ متخصص زنان در این مرکز درمانی و تامین تجهیزات مورد نیاز شاهد موفقیت های چشمیگیری در این زمینه هستیم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان تفرش اضافه کرد: در راستای هماهنگی های صورت گرفته خدمت دهی در واحد رادیولوژی به ۴ روز در هفته افزایش یافته و بخش آندوسکوپی، انتقال خون و واحد تغذیه فعال شده است که کلیه این موارد در جایگاه خود پیشرفت های چشمیگیری محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم غیرفعال بودن بخش انتقال خون در طی ۴ سال اخیر، در حال حاضر به طور میانگین در هفته ۱۲_۱۰ مرتبه خون گیری انجام می شود که در هفته گذشته این تعداد به ۳۰ مورد رسید.


نظر شما :