ارائه خدمات روزانه به ۴۰۰ بیمار در کلینیک ولی عصر

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۱ کد : ۲۳۲۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۷
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: کلینیک این مرکز در ۳ شیفت صبح، عصر و بعدازظهر به مردم اراده خدمت می کند.
ارائه خدمات روزانه به ۴۰۰ بیمار در کلینیک ولی عصر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: تخصص هایی چون جراحی عمومی، نورولوژی، داخلی، اورتوپدی، قلب و عروق، جراحی اعصاب و رشته روان پزشکی در کنار خدماتی نظیر امور جنسی و نوار عصب و عضله و مسائل فیزیوتراپی در این کلینیک به مردم ارائه خدمت می شود.

وی افزود: همچنین  رشته های فوق تخصص شامل غدد، جراحی عروق، ستون مهره زیرمجموعه اعصاب و اورتوپدی، رشته های گوارش با انجام اعمال آندوسکوپی و کولونوسکوپی نیز در این کلینیک با تعرفه های دولتی و با کیفیت مناسب به مردم عزیز و مراجعین گرامی ارائه می شود.

وی تاکید کرد: نوبت دهی در این کلینیک به دو صورت اینترنتی و تلفنی است و همشهریان و هم استانی ها که قصد مراجعه به این کلینیک را دارند می توانند با شماره گیری 33890( سامانه نوبت دهی درمانگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک) رشته و پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: همچنین نوبت دهی اینترنتی مخصوص بیمارستان ولی عصر و دستگاه نوبت دهی هوشمند حضوری نیز دو راه دیگر اخذ نوبت و شماره گیری در این کلینیک است.

وی ضمن اشاره به تعرفه پایین خدمات درمانی در این مرکز و کلینیک و غیرقابل مقایسه بودن آن با بخش های خصوصی، گفت: همشهریان و مراجعین به منظور ازدحام جمعیت این مرکز و البته سایر مراکز دولتی مشابه، قبل از مراجعه حتما از راه هایی که گفته شد نوبت گرفته و سپس به مرکز مورد نظر مراجعه کنند تا هم ضمن جلوگیری از ازدحام بی مورد، با توجه به ادامه دار بودن شرایط کرونایی، از به خطر افتادن جان خود و دیگران نیز جلوگیری کنند.


( ۴ )

نظر شما :