بیمارستان امام علی کمیجان غیرکرونایی و پاک است

۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴ کد : ۲۳۲۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۲
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: بخش عادی و مراقب های ویژه بیمارستان امام علی (ع) کمیجان خالی از بیماران کرونایی است و هیچ مورد بستری ناشی از ابتلا کرونا در آن وجود ندارد.
بیمارستان امام علی کمیجان غیرکرونایی و پاک است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی الله بابایی بیان کرد: در هفته گذشته از میان ۳۳ نمونه rapid و pcr گرفته شده، ۴ مورد مثبت کووید ۱۹ به ثبت رسیده است و در حال حاضر هیچ مورد بستری در بیمارستان وجود ندارد و ۷ بیمار ایزوله خانگی و پس دریافت خدمات درمانی باقی دوران قرنطینه خود را در منزل می گذرانند.

وی با تاکید براینکه در طی دو هفته اخیر هیچ گونه مورد فوتی در سطح شهرستان به ثبت نرسیده، خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ تاکنون ۲ هزار ۷۸۴ نفر خدمات درمانی دریافت کرده و اکثر آنها بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: از تاریخ ۴ تا ۱۷ دی ماه شاهد یک سیر افزایشی جزئی در موارد سرپایی با علایم کووید ۱۹ به مراکز درمانی بوده ایم که این مهم نشان از شکننده بودن شرایط و اهمیت رعایت موازین بهداشتی در کنار تکمیل فرآیند واکسیناسیون می باشد.

دکتر بابایی اضافه کرد: از ‌میان ۳۰ هزار و ۸۵۴ نفر جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان کمیجان، ۲۶ هزار و ۷۶۰ نفر یعنی ۸۶/۷۳ درصد دُز اول، ۲۳ هزار و ۵۸۱ نفر یعنی ۷۶/۴۳ درصد دُز دوم و ۵ هزار و ۱۸ نفر(۱۶/۲۶ درصد) هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از فرهنگیان شهرستان کمیجان دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: بی تردید دانش آموزان یکی از مهمترین گروه های هدف و به دلیل حصور در تجمعات در معرض خطر ویروس کووید ۱۹ هستند؛ لذا دریافت واکسن در این گروه هدف بسیار مهم و الزامی است که در این راستا ۹۷ درصد از آن ها دُز اول و ۷۷/۳۰ درصد هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده و علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.


نظر شما :