کلینیک فیزیوتراپی باغچه بان، ماهانه به ۴۰۰ بیمار ارائه خدمت می کند

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۳۳۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۵
رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این کلینیک خدمات با کیفیت و مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهد و ماهانه به طور متوسط  ۴۰۰ بیمار، ویزیت می شوند.
کلینیک فیزیوتراپی باغچه بان، ماهانه به ۴۰۰ بیمار ارائه خدمت می کند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت بیان کرد: فیزیوتراپی یکی از روش های درمانی برای تقویت عضلات بدن و کاهش درد و التهاب های آن است که به روش های مختلف و با دستگاه های متنوع انجام می شود.

وی افزود: در کلینیک فیزیوتراپی باغچه بان اراک، همکارانمان خانم دکتر گرجی در نوبت صبح و خانم دکتر نراقی در نوبت بعدازظهر تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات فیزیوتراپی ممکن بر اساس آخرین دستاوردهای پزشکی را به بیماران ارائه کنند.

وی به ارائه خدمات طب سوزنی در نوبت عصر کلینیک اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز مجهزترین کلینیک فیزیوتراپی سطح استان است و خدماتی از قبیل فیزیوتراپی اندام ها، بیوفیدبک و نوروبیوفیدبک با مجهز ترین دستگاه های روز دیاترمی، لیزر، کم توان و پرتوان با تعرفه کاملا دولتی ارائه می شود.

دکتر پورسعادت افزود: این مرکز یک محیط بزرگ و کاملا تمیز و دارای سیستم تهویه مناسب و نورگیری بسیار خوب می باشد.

رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فیزیوتراپی می‌تواند بخش مهمی از درمان باشد و در عین حال برای انواع مختلف درد مزمن عضلانی اسکلتی و نوروپاتیک بسیار موثر باشد.

وی گفت: یکی از اهداف فیزیوتراپی کمک به قدرتمند کردن بیماران دچار درد مزمن است؛ زیرا آنها معمولاً از حرکت نکردن ضعیف می‌شوند؛ فیزیوتراپی به عنوان درمان درد مزمن، می‌تواند به مردم آموزش دهد که چگونه در امنیت کامل حرکت کنند و کارهایشان را به شیوه ای که هرگز قادر نبودند، انجام دهند.

وی تاکید کرد: همکاران ما در این کلینیک پس از انجام معاینات و بررسی‌های دقیق بسته به شرایط بیمار روش های درمانی مناسب و موثری را برای بیمار در نظر می‌گیرند.

گفتنی است کلینیک فیزیوتراپی باغچه بان به آدرس اراک، هپکو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره کل پس استان، مجمتع ایثار، دانشکده توانبخشی منتقل شده و با دستگاه ها و کادری مجرب آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با قیمت های تعرفه دولتی  است.


( ۳ )

نظر شما :