مادران و همسران شهداء اسطوره ساز هستند و به خوبی می توانند الگویی برای زنان جامعه باشند

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۶ کد : ۲۳۳۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت و آنان را الگویی تمام عیار و توانا برای دیگر زنان جامعه دانست.
مادران و همسران شهداء اسطوره ساز هستند و به خوبی می توانند الگویی برای زنان جامعه باشند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام گفته است: مادران و همسران شهدا قدم در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های شهدا گذاشتند و همواره باید از خدمات آن وارستگان که به راستی واژه عشق را برایمان معنا کردند، تقدیر و تجلیل شود و این مهم نمی بایست هرگز به دست فراموشی سپرده شود.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تداعی روزهای سخت از تحمل این مادران و همسران شهید باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر باشد چرا که همچنان راه بانوی غمخوار اسلام ام البنین (س) راه پویای ولایتمداری پر رهرو است، ضمن گرامیداشت این روز ارزشمند می بایست به بهترین وجه ممکن از فداکاری ها و رشادتهای این مادران و همسران اسطوره ساز تجلیل بعمل آورد زیرا آنان به همگان درس مقاومت، صبر، ایمان و رشادت را آموختند تا این مهم تا ابدیت ماندگار و ثبت شود.

بانوی مهر و عاطفه و مبارزه، حضرت ام البنین علیها السلام به عنوان همسر و مادر شهید، رسالت خویش را به خوبی به پایان رسانید و فرزندانی تربیت کرد که فدایی ولایت و امامت بودند.

اینجانب بر خود واجب می دانم  از تمام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای غیور و شریف کلانشهر اراک و استان مرکزی به خصوص مادران و همسران شهداء دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، به پاس حفاظت از ارزشهای دینی و حراست از امنیت و منافع ملی و صبر و شکیبایی در تحمل فقدان عزیزان شهید خویش، تقدیر و تشکر کرده و برای تک تک این عزیزان موفقیت و شادکامی آرزو نمایم.


( ۳ )

نظر شما :