اجرای طرح مطهر در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴ کد : ۲۳۳۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۷
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک از اجرای طرح مطهر با حضور دانشجویان و روحانیون خبر داد.
اجرای طرح مطهر در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام علی حسن وند گفت: دانشجویان در قالب گروه های 4 نفره  با حضور یک روحانی، کتاب های شهید آیت الله مطهری را با یکدیگر مباحثه کرده و مسائل مورد سوال خود رادر این موضوع با روحانی که در جمع حضور دارد مطرح می نمایند.

وی افزود: پیش از شایع شدن کرونا این طرح به خوبی بین دانشجویان رشد کرده بود و مورد استقبال آنان قرار می گرفت به طوریکه جمعیت دانشجویان شرکت کننده در این طرح بالغ بر 700 نفر هم می رسید.

وی تاکید کرد: به طور میانگین دانشجویان بیش از 7 جلسه در ترم در این جلسات و مباحثات شرکت کرده بودند که آمار بسیار خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنوند در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسات کتب شهید مطهری که یکی از بهترین کتاب در دسترس است مطالعه و روحانیون واقف بر امور، نیز به دانشجویان در حل مسائل کمک می کنند و از دانشجویان درخواست می شود در این طرح شرکت نمایند و مسئولین نیز از این طرح حمایت نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین ابراز امیدواری کرد: کمیت این جلسات و طرح به دوران قبل کرونایی بازگردد چراکه این طرح  یک کار اساسی است و مبانی فکری دانشجویان را شکل می دهد و تاثیر مثبتی بر روی آنان دارد.

وی در پایان از دانشجویان خواست در این طرح شرکت کنند و مسئولین با حمایت های خود از این طرح زمینه را برای شکوفایی و کشف استعدادهای دانشجویی فراهم کنند.


( ۱ )

نظر شما :