تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۸ کد : ۲۳۳۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۰
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، تمدید مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین علی حسنوند را تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، متن این پیام به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

روحانیت در هر مجموعه به خصوص حوزه ی بهداشت و درمان منشا خیر و برکت هستند و در دوران کرونا روحانیون دانشگاه به خصوص مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جزء اولین افرادی بودند که با اقدامات گوناگون خود و سبب کمک و مساعدت در مدیریت و مهار این بیماری شدند و کمک های زیادی چه در مراکز بهداشتی و درمانی و چه در بیرون از بیمارستان ها به کادر بهداشت و درمان، بیماران و مردم نموده اند.

روحانیون  از طریق تصمیمات خود الگوسازی، علم، افکار و اندیشه های خود باعث نوآوری و توسعه فرهنگی متناسب با شرایط و نیاز جامعه می‌شوند.

امروز روحانیون در بحران کرونا از ابتدای همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و در عرصه های مختلف از جمله امور پزشکی، پرستاری و کمک رسانی و خدمات رسانی حضوری فعال داشته اند و چه بسا بیشتر از سایرین نیز نقش آفرینی کرده اند و پای کار بوده اند و حضورشان در کنار یاد خداوند موجب ایجاد تطمئن القلوب می شود.

حال آنکه حجت الاسلام والمسلمین حسنوند، که مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را برعهده داشتند و در دوران سخت کرونایی و همچنین در روزهای قبل این بیماری به اتفاق همکاران و همراهان خود، کمک زیادی به این مجموعه کرده و خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دادند که در تاریخ این دانشگاه، شهر و استان و در خاطر همه همکاران و مردم همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد و ابراز خرسندی برای تمدید مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین حسنوند در این جایگاه ارزشمند، برای ایشان و همکارانشان آرزوی توفیق داشته و همچنان محتاج رهنمون ها و کمک های این عزیزان هستیم.

دکتر سید محمد جمالیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۳ )

نظر شما :