ماهانه ۱۵ هزار نفر از خدمات مرکز درمانی ولی عصر اراک استفاده می کنند

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۶ کد : ۲۳۳۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۵
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: به طور میانگین ۱۵ هزار نفر در ماه از خدمات این مرکز آموزشی، درمانی که سانتر ترومای استان نیز هست، بهره مند می شوند.
ماهانه ۱۵ هزار نفر از خدمات مرکز درمانی ولی عصر اراک استفاده می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی بیان کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) با ۲۸۰ تخت مصوب به طور میانگین ماهانه ۵ هزار بیمار بستری و ۱۰ هزار مراجعه کننده سرپایی دارد که در صورت نیاز دارای قابلیت افزودن تخت اکسترا نیز می باشد.

وی افزود: در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تلاش شده با بهره مندی از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، به مراجعان و نیازمندان خدمات با کیفیت ارایه شود و ان شالله با بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه جدید در حال ساخت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شاهد ارتقا کیفیت خدمات باشیم.

وی تاکید کرد: بیش از ۲ هزار عمل جراحی در زمینه های مختلف در این مرکز آموزشی درمانی در هر ماه  توسط همکاران مجرب و با دانش صورت می گیرد که نشان از پویایی و فعال بودن اکثر حوزه های درمانی و پزشکی است.

دکتر شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرکز آموزشی و درمانی رشته هایی از جمله جراحی اعصاب، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی عروق، اورولوژی، داخلی، مغز و اعصاب، پوست، روانپزشکی و عفونی فعال و در حال ارایه خدمت هستند.

رییس بیمارستان ولیعصر اراک گفت: واحد اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با سه بخش acute با ۱۶ تخت فعال، زنان و مردان هر کدام ۱۵ تخت در حال خدمت رسانی هستند و  بیماران پس از پذیرش در واحد تریاژ و انجام اقدامات لازم تحت نظر متخصصین طب اورژانس مورد مراقبت و درمان قرار می گیرند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه ارتباطی کشور قرار دارد میزان بروز حوادث ترومایی و تصادفی و به دنبال آن ارجاع آسیب دیدگان به این مرکز درمانی زیاد است و تاکنون با وجود قدیمی بودن سازه و  ساختمان و کوچک بودن فضاهای اتاق ها به خصوص اتاق های عمل، از تمامی ظرفیت بیمارستان جهت پوشش دهی حداکثری موارد ارجاعی استفاده شده و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید که در جوار این بنای قدیمی سال ها است در حال احداث است، کیفیت خدمات ارائه شده را نیز ارتقا ببخشیم.


( ۲ )

نظر شما :