نگران آمار افزایشی کرونا هستیم

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۲۳۴۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی استان دوم در افزایش مبتلایان طی ۲ هفته اخیر اعلام شده است.
نگران آمار افزایشی کرونا هستیم

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بیان کرد: مدیریت این موضوع از توصیه و خواهش خارج شده و باید تصمیمات سخت اتخاذ شود و هر تست کرونا فرض بر ابتلا اُمیکرون است، بنابراین تزریق نوبت سوم واکسن باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند تا کارکنان آنان نوبت سوم واکسن را تزریق و همانند ۲ نوبت گذشته کارت واکسن ارایه کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاهیان و مدارس باید نسبت به تزریق نوبت سوم جدی باشند و سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعاون از بنگاهای اقتصادی و تولید برای تزریق نوبت سوم کمک بگیرند.
اکرمی در ادامه خاطرنشان کرد: اتاق اصناف استان مرکزی نیز تزریق نوبت سوم کسبه و اصناف را به طور جدی پیگیری کنند و از برگزاری تجمعات و جلسه‌های غیر ضروری برای پیشگیری از ابتلا جلوگیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان افزود: اکنون آمار در استان مرکزی روند بسیار صعودی داشته و بین ۲ هفته ۱۰۰ درصد میزان افراد سرپایی روند افزایشی داشته است.


( ۱ )

نظر شما :