پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۳ کد : ۲۳۴۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۳
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ضمن تبریک این روز به تمام مادران به خصوص جامعه بزرگ علوم پزشکی از تلاش و مجاهدت های همکاران خانم که در دوران کرونا، سختی های زیادی را متحمل شدند و دور از خانه و خانواده بودند قدردانی کرد.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و متعال

بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س)» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است، حضرت فاطمه زهرا (س) شجره طیبه ای است که برکت وجودش، چشمه ی دل های شیفته بندگانی است که در برهوت هستی در پی آب حیات می گردند.

مادر گل واژه ای است که زبان در توصیفش عاجز است و جوهر قلم در وصف الطاف بیکران وجودی اش می خشکد و موجودی است که آیینه تمام قد خداوند مهربان را به تصویر می کشد.

بی شک خانواده، هسته نخستین جامعه و از عوامل اصلى انتقال فرهنگ، اندیشه، اخلاق و سنت‏ها و عواطف به نسلى پس از نسل دیگر است، در میان اعضاى خانواده بیشترین سهم تأثیرگذارى بر فرزند از آن مادران است.

به راستی که روز زن و مادر بهانه‌ای است برای تقدیر و تشکر از مقام شامخ مهتاب رویان فرشته صفتی که شجاعانه در صحنه مبارزه با بیماری کرونا در طی دوسال گذشته جنگیده‌اند و بی خستگی و ملال، غبار غم و آزردگی را از تن بیماران و رنج دیدگان زدوده‌اند.

بانوان جامعه ی علوم پزشکی نیز در دوران کرونا با تمام سختی های موجود جدای از نقش همسری و مادری که در خانواده خود داشتند،در مهار کرونا نیز جانانه ایستادند و با تحمل مشقت های فراوان نگذاشتند به همنوعان و هموطنان خود خدشه ای وارد شود.

اینجانب مجددا میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به تمامی بانوان گرامی بویژه بانوان محترم خانواده ی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و خانواده های محترم شان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و دوام توفیقات الهی را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره (س) از پیشگاه خداوند سبحان برای تمامی این بزرگواران آرزو می نمایم.


( ۱ )

نظر شما :