وحدت رویه موجب تبدیل شدن به دانشگاهی قوی و یکپارچه

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۳۵۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خطاب به روسای شبکه ها و بیمارستان ها گفت: هر کدام از این واحدها تکه های از یک پازل هستند که با قرار گرفتن کنار یکدیگر، دانشگاهی قوی و قدرتمند را شکل می دهند.
وحدت رویه موجب تبدیل شدن به دانشگاهی قوی و یکپارچه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هم اندیشی با معاونین، مدیران و روسای شبکه ها و بیمارستان ها که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، بیان کرد: خوب شدن نسبی شرایط کنونی و رسیدن به وضعیتی پایدار، مدیون تلاش ها و زحمات تمام همکاران در تمام نقاط استان است.

وی افزود: برای تبدیل شدن به دانشگاهی قوی و یکپارچه باید، وحدت رویه داشته باشیم و هر گونه منیت و تک رایی را کنار بگذاریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت انبارهای دارویی استان خوب است، اما نیاز است که مدیران و روسا نظارت بیشتری داشته باشند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: تزریق نیروی انسانی  که با هدف کاهش فشار کاری در مراکز درمانی به خصوص حوزه پرستاری در سال جاری اتفاق افتاد، ناهماهنگی هایی را پیش آورده که باعث نارضایتی برخی همکاران و مراجعین شده می طلبد روسای بیمارستانها، شخصا به این مسئله ورود کرده و این تهدید را خنثی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سعی شده تمام اقدامات ممکن و کاغذ بازی های مرسوم در ستاد حل و فصل و انجام شود تا شما همکاران پرتلاش وقت و زمان بیشتری در محیط و مراکز خدمتی خود برای ارائه خدمت به مردم داشته باشید.

متولی سلامت استان مرکزی همچنین متذکر شد: کیفیت آموزش و ارتقاء آن همواره یکی از اهداف بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی بوده و هست و تربیت نسل درخشان در آینده مورد تاکید می باشد که به همین منظور  جای خالی جلسات هماهنگی هر چه بیشتر مدیران و روسای بیمارستان ها و شبکه ها با گروه های آموزشی دیده می شود که لازم است برطرف شود.

دکتر جمالیان با سخت بودن فرایند خرید تجهیزات پزشکی به دلیل تحریم های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و از مسئولان ذیربط خواست در حفظ و نگهداری و جابجایی هرگونه تجهیزات نو و خریداری شده و قبلی و مورد استفاده قبلی را نهایت دقت را داشته باشند.

وی در پایان این نکته را هم تاکید کرد که با توجه به شرایط اقتصادی دانشگاه و وضعیت کشور و استان، نباید به راحتی اجازه داد یک دستگاه پزشکی و بیمارستانی به راحتی خراب و از چرخه درمان و خدمت خارج و یا حتی اسقاط شود.


( ۵ )

نظر شما :