اهدای عضو، تولدی دوباره است

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۳۵۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۰
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه استان مرکزی گفت: اهدای عضو به معنی تمام شدن نیست، بلکه نوعی ادامه دادن و زندگی دوباره است.
اهدای عضو، تولدی دوباره است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر زهرا کمال آرا بیان کرد: افرادیکه دچار مرگ مغزی‌ می شوند و پایان زندگی خود را به یک زندگی نو پیوند می زنند، هنگام مرگ یک زندگی تازه ای را شروع می کنند.

وی افزود: قرار گرفتن استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور، وجود حجم بالای ترددها و صنعتی بودن آن، باعث رخ دادن حوادث بسیاری در آن می شود و متاسفانه آمار تعداد افرادی که دچار مرگ مغزی می شوند، بالا است.

وی یادآور شد: فرهنگ و تجربه اهدای عضو در استان مرکزی در رتبه های پایین قرار دارد و گسترش این امر خیرخواهانه نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی بیشتری است.

وی گفت: ارتقا فرهنگ اهدای عضو نیازمند تامین زیر ساخت و تمهیدات لازم و کافی است که رسیدن به آن نیازمند همکاری همگانی مسئولین، نهاد و ارگان های مختلف می باشد.

دکتر کمال آرا با اشاره به اینکه اهداء عضو، روزنه امیدی برای بیماران نیازمند است، گفت: اهدای عضو به هیچ مذهب، سیاست و دولت خاصی متصل نیست و باید همه اقشار جامعه با هر سلیقه و تفکر و مذهب و عقیده ای که دارند این کار خداپسندانه و نیک را که می توانند با این کار جان هموطنی را نجات دهند و چشمان منتظر والدینی که از شدت ناراحتی و اشک دیگر سویی باقی نمانده را روشن کنند و امیدی باشند بر مرهم زخم های همنوعان خود و آخرین روزنه ی نور خدا بر بندگانش در روی زمین،باور و انجام دهند.


( ۱ )

نظر شما :