با صدور پیامی دکتر سید محمد جمالیان فرا رسیدن روز جراح عمومی را به تمامی جراحان استان مرکزی تبریک گفت

۰۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸ کد : ۲۳۶۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز جراح عمومی، از زحمات شبانه روزی و تلاش های تمامی جراحان، اساتید، اعضای هیئت علمی، رزیدنت‌های جراحی و تمامی فعالان این عرصه در استان مرکزی به خصوص در این دو سال گذشته که استان مرکزی درگیر مبارزه با ویروس کرونا بوده است تقدیر و تشکر کرد.
با صدور پیامی دکتر سید محمد جمالیان فرا رسیدن روز جراح عمومی را به تمامی جراحان استان مرکزی تبریک گفت

به گزاش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هشتم بهمن ماه فرصتی است مغتنم برای قدردانی و تقدیر و تشکر از زحمات کلیه جراحان عمومی سختکوشی که با معجزه تخصص و مهارت و دست پر مهارت خود، تیغ تیز جراحی را مرهمی می سازند برای تسکین آلام بیماران.

توانمندی دست هنگام گرفتن تیغ تیز جراحی موهبتی است که خداوند در اختیار  سبزجامگان سپید قرار داده و بی شک سلامت جسم و سلامت جان جامعه، مرهون خدمات حیات بخش جراحانی است که با شوق و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند.

در این روزهایی که درگیر بیماری کرونا هستیم و کادر بهداشت و درمان با آخرین توان خود سخت ترین دوران خود را میگذرانند، بی تردید ارایه خدمات درمانی بدون وقفه به بیماران کرونایی و غیرکرونایی یکی از برگ های زرین نظام سلامت کشور محسوب می شود و بدون شک در این مسیر جراحان به مدد دانش، تعهد و مسئولیت پذیری حرفه ای خود نقش غیرقابل انکاری در روشن ماندن چراغ خدمت به هموطنان ایفا کرده اند و نگذاشتند تا در این روزهای قرن، خللی در نظام سلامت کشور و استان و خدامت پزشکی، پیش بیاید.

با مساعدت مسئولین استان  و تلاشهای همه جانبه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی اراک، در حال حاضر در اکثر شهرستانهای استان امکان انجام یکسری از عمل های جراحی فراهم آمده است و مردم در این مناطق برای دریافت این خدمات درمانی، نیازی به مراجعه به مرکز استان و یا استانهای هم جوار را ندارند.

در بیمارستانهای بزرگ استان نیز عمل های جراحی خاص و بی نظیری در بالاترین سطح ممکن، در حال انجام است و با جذب متخصصان و فوق تخصص های رشته جراحی  و وجود پزشکان و جراحان متبحر در استان در امر اعمال جراحی در کشور جزء استان‌های سرآمد هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز جراح را به تمام فعالان این عرصه به خصوص جراحان توانمندی که در بیمارستان های استان مرکزی در حال خدمت به هم نوع خویش می باشند را تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خواستارم و گرامی می دارم حضور جراحان بزرگواری را که سالیان طولانی به مردم این استان خدمت نمودند و حال به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۸ بهمن ۱۴۰۰


نظر شما :