گسترش چتر بازرسی بازرسان بر اماکن عمومی با افزایشی شدن آمار کرونا

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۸ کد : ۲۳۷۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۷
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به افزایشی شدن موارد ابتلا، بستری و  شیوع مجدد ویروس کووید ۱۹ به ویژه سویه اُمیکرون و آغاز موج ششم، طرح ضربتی نظارت، بازرسی و پایش از اماکن با قوت خود آغاز شده و در حال انجام است.
گسترش چتر بازرسی بازرسان بر اماکن عمومی با افزایشی شدن آمار کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس حسن مهرعلی بیان کرد: با توجه به لزوم تدابیر خاص در  راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ با روند شیوع کنونی، طرح ضربتی پایش و نظارت و بازرسی بهداشتی از اماکن و مراکز و فراینده ها آغاز گردیده و در این برنامه نظارتی ویژه نقشه بازرسی تغییر، ساعات بازرسی و چتر نظارتی افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: برنامه بازرسی همزمان به طور منظم، معمول و به صورت مشارکتی و ضربتی اعمال می شود و همچنین از کلیه ظرفیت های پرسنلی، ستادی و محیطی جهت اجرای با کیفیت این طرح استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های مجری و همچنین راستی آزمایی، صحت سنجی و اعتبار سنجی اقدامات سازمان های مکلف، ارزیابی و پایش می شود و نتایج و مشهودات ضمن پیگری و اعمال مقررات، برابر دستورالعمل مدیریت هوشمند مورد مطالبه قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: در طرح مذکور اصول کلی مقابله با ویروس کووید ۱۹ از قبیل زدن صحیح ماسک، تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن واکسن، سالم سازی، گند زدایی،  شستشو و ضدعفونی ملحوظ می گردد.


نظر شما :