پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۴ کد : ۲۳۷۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۶
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را خدمت تمامی فجر آفرینان و ملت شریف استان مرکزی به خصوص خانواده بزرگ علوم پزشکی اراک تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به این شرح است:

انقلاب اسلامی ما، انقلابی بر گرفته از مردم و در دل مردم می باشد، که بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) آن را هدایت و برای به کمال رسیدن مردم،به سر منزل مقصود رساند.

انقلابی که از همه جهات باعث خیر و برکات زیادی برای جامعه شد و حال بعد از گذشت چندین و چند سال و چند دهه از آن، به یک درخت تنومند و استواری تبدیل شده که هیچ تندباد و گزندی نمی تواند به آن صدمه بزند.

درخت انقلابی که ریشه در اعتقاد و باور های مردم دارد و همچون خونی تازه در رگ هایشان جاری و ساری است و هر ساله نیز در ایام الله دهه فجر،تازه تر و تازه تر می شود.

انقلاب اسلامی ایران که الحق انفجار نور بود، در همه عرصه ها به خصوص بهداشت و درمان باعث شکوفایی و نوآوری های زیادی شد،انفجار نوری که خودباوری و غرور را در جوانان این مرز و بوم،امیدی دوباره بخشید و مرزهای علم پزشکی را که تا پیش از آن دست نیافتنی و ناممکن ساخته بود را سهل الوصول ساخت.

حوزه سلامت در کشور و استان مرکزی به برکت انقلاب اسلامی اکنون در جایگاه خوبی در منطقه و حتی جهان قرار گرفته و دانشمندان حوزه سلامت این مرز و بوم توانسته اند قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری درنوردیده و فتح کنند.

آمدن و شیوع این ویروس منحوس، بسیاری را نگران و مضطرب کرد اما با ساخت واکسن کرونا در داخل و توسط دانشمندان بومی و جوانان نسل دو و سومی انقلاب،پویای و ارزشمندی انقلاب بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب ثابت و مایه مباهاتی دیگر برای این ملت شد.

حال پس از ۴۳ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، هر روز شاهد زنده و جاری بودن این انقلاب هستیم و مطمئنا با هدایت و سکانداری رهبریِ دلسوز و فرزانه، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و اطمینانی که به جوانان و پیشرفت این کشور دارند، شاهد بالندگی و توسعه ی روزافزون کشور خواهیم بود.

در پایان ضمن تبریک مجدد این دهه و جشن بزرگ انقلاب، آرزو می کنیم که بیماری کرونا که این روزها درگیر موج ششم آن هستیم، هر چه زودتر ریشه کن شده و جشن پیروزی بر این بیماری را برپا نماییم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک

12 بهمن 1400


نظر شما :