انجام ۱۶۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فراهان فقط در یک هفته

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۱ کد : ۲۳۷۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۴
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان از انجام ۱۶۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی در راستای اجرای طرح ضربتی در طی ۷ روز خبر داد.
انجام ۱۶۰ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فراهان فقط در یک هفته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی بیان کرد: شهرستان فراهان دو روز قبل از اجرای طرح ضربتی در سراسر استان، با همکاری فرمانداری، اداره صمت و اصناف بازدیدها را در سطح شهر و روستا افزایش و شدت داده است که در این راستا در طی این ۷ روز ۱۶۰مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در فراهان انجام شده که منجر به اخطار و تذکر به ۱۸ واحد متخلف شده است که در صورت عدم همکاری برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اُمیکرون به سرعت و انفجاری در حال گسترش است و طی چند روز اخیر آمار مراجعین سرپایی حتی بیشتر از پیک پنجم شده که این زنگ خطری جدی است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه امکان سرایت اُمیکرون چند برابر دلتا است همین مهم امکان ابتلای جمعیت زیادی را ایجاد کرده لذا مردم بدانند و آگاه باشند که ضعیف پنداشتن اُمیکرون ساده لوحی است و این ساده انگاری عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

وی توصیه کرد: زدن صحیح ماسک، دوری از تجمعات و عدم حضور در مهمانی و دورهمی ها در دستور کار قرار گیرد و هر چه سریعتر واکسن کرونا توسط افرادی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند، تزریق شود چرا که افرادی که واکسن زده‌اند معمولا به فرم خفیف بیماری مبتلا می شوند، اما افرادی که واکسن نزده‌اند یا بیماری زمینه‌ای دارند عمدتا به شکل شدیدتری مبتلا می شوند.


نظر شما :