خیرحوزه ی سلامت بودن،پیش از آنکه به توان مالی نیاز داشته باش به قلبی بزرگ نیاز دارد.

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۱ کد : ۲۳۸۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۹
استاندار مرکزی: کمک خیران به خصوص در حوزه ی سلامت با توجه به کمبود بودجه ی دولت،کاملا راهگشا و قابل تقدیر است
خیرحوزه ی سلامت بودن،پیش از آنکه به توان مالی نیاز داشته باش به قلبی بزرگ نیاز دارد.

به گزارش وب دا مرکزی،فرزدامخلص الائمه در آیین بهره برداری از بیمارستان 100 تخت خوابی بیمارستان اعصاب و روان هاشمی سنجانی در اراک گفت : کمبود اعتبار و منابع مالی باعث شده در بسیاری از پروژها نواقصی مشاهده شود که خوشبختانه با ورود خیرین این چالش تا حدودی مرتفع شده است.
او افزود : در حوزه ی سلامت که اهمیت فراوانی دارد و مستقیما با جان و سلامتی مردم در ارتبطاط است،خیرین توانسته اند خلاء ها و کمبوده ای زیادی را جبران و اقدمات تحسین برانگیزی از خود به جای بگذارند.
وی تاکید کرد : برای رسیدن و دست یافتن به نتایج مناسب و قابل قبول نیاز است کمک های خیرین هدفمند و برنامه ریزی شود.
مخلص الائمه در ادامه خاطر نشان کرد : حتی بسیاری از خیرین،از لحاظ مالی و جایگاه اقتصادی در بین اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند اما با عشقی که به این کار و همنوعان خود دارند پا در این میدان سخت و باارزش گذاشته اند و با نگاه خیرخواهانه کمک می کنند.
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه خیران به عنوان حلقه میانی بین دولت و مردم هستند و وظایف و خدماتی که جامعه نیاز دارد را بر عهده می‌گیرند،گفت : سرآمد طرح‌ها، اقدامات و فعالیت‌هایی است که خیران با ایجاد مراکز و مجمتع ها در حوزه سلامت و آموزش و پرورش انجام می‌دهند که نسل‌های آتی نیز از آن بهره گیری می‌کنند.


نظر شما :