تنها بیمارستان تخصصی زنان استان، قدمت بالایی دارد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۱ کد : ۲۳۸۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی اراک، علیرغم کیفیت خوب خدمات، قدمت بسیار زیادی دارد.
تنها بیمارستان تخصصی زنان استان، قدمت بالایی دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آیین  افتتاح اتاق زایمان مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک، بیان کرد: از بهترین متخصصین و افراد توانا و نیروهای انسانی متهعد در کنار تجهیزات نسبتا به روز در این مرکز درمانی فعالیت می کنند که نبود فضا و قدمت بالای آن باعث شده، هموطنان عزیز استقبال خوبی از آن نداشته باشند.

وی افزود: متاسفانه این مرکز به ارائه دهنده بیماران بدحال تبدیل شده و بیمارستان های دیگر به خصوص مراکز خصوصی به علت های مختلف نظیر بیماری های زمینه ای، این افراد را به بیمارستان طالقانی عودت داده  و همکاران ما در این مرکز مجبور به ارائه خدمت به مادران پرخطر با ریسک های فراوان هستند؛ اما با توجه به تعهد خود این کار را می کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی دو وظیفه مهم در راستای تحقق سیاسیت های جمعیتی داشته که یکی کلینیک ناباروری و دیگری کادر مجرب و توانمند در حوزه زنان و زایمان است.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: با همه مشکلات مالی موجود و با کمک خیرین، اتاق عمل را در کنار دیگر زیرساخت های لازم برای بهتر شدن فضای محیطی در این مرکز انجام داده و سعی خواهیم کرد بیمارستان جدید که در جوار بیمارستان امیرالمومنین(ع) احداث شده را هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.


( ۲ )

نظر شما :