با پایبندی به نکات بهداشتی و تزریق واکسن اجازه ندهیم سانتر تروما وارد مدار کرونا شود

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰ کد : ۲۳۸۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۹
رییس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک گفت: تمام سعی مان این است که سانتر ترمای استان وارد مدار کرونا نشود و یک مرکز پاک در این زمینه باقی بماند تا در ارایه خدمت به سایر بیماران خللی ایجاد نشود.
با پایبندی به نکات بهداشتی و تزریق واکسن اجازه ندهیم سانتر تروما وارد مدار کرونا شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا شجاعی ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله و پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر خدمت کلیه هموطنان و هم استانی ها به خصوص کادر فداکار بهداشت و درمان، بیان کرد: در حال حاضر سیاست دانشگاه علوم پزشکی اراک بر این اساس است که تا زمانی که مجبور نشده ایم و بیمارستان و مراکز دیگر پذیرای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هستند، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) که سانتر ترومای استان می باشد، بیمارستانی پاک در این زمینه باقی بماند.

دکتر شجاعی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم که همشهریان با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک و تکمیل فرآیند واکسیناسیون کمک کنند تا بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کماکان و بدون محدودیت به اعمال جراحی الکتیو بپردازد و پاسخگوی حوادث ترومایی و تصادفی باشد و نگذارند که سویه اُمیکرون باعث خلل در کارکرد بیمارستان شود.

وی ادامه داد: البته در راستای افزایش مراجعین به مراکز درمانی،  دستورالعمل هایی مبنی بر ایجاد یک بخش و اختصاص ۴۰ تا ۵۰ تخت به بیماران کرونایی در زمینه آماده باش مراکز درمانی تا سه ماه آتی پس از تعطیلات عید نوروز ابلاغ شده و در حال حاضر در حال انجام مقدمات این مهم هستیم.

وی تاکید کرد: مسلماً دستیابی به این مهم و اختصاص یک بخش به ستاد کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی اراک در گرو کاهش اعمال جراحی الکتیو و جلوگیری از بستری برخی از بیماران کاملاً الکتیو می باشد.


( ۳ )

نظر شما :